Van harte nodigen wij u/jullie uit voor de gemeenteavond op dinsdag 12 mei, van 20.00 tot 21.30 uur in Nieuw Salem. Tijdens deze avond praten we u bij over de verduurzaming van de kerkgebouwen, over het 100jarig jubileum van de Grote kerk in 2027. Als u nog goede ideeën daarvoor hebt, horen wij het graag. Vorig jaar hebben we gesproken over de toekomst van onze kerkgemeenschappen. We vertellen u hoe het daar nu mee staat. En we gaan met elkaar in gesprek over hoe we als Catharijne samenwerken met andere kerken, lokaal en in de omgeving. Hoe ervaren we dat en welke mogelijkheden zien we daarbij voor de toekomst?
Een vol programma, mede daardoor komt er na de zomer een aparte bedankavond voor alle vrijwilligers.